• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Den allmänna munhuggartråden

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Har sett att det finns ett stort behov av att prata av sig, munhuggas och gå utanför relevanta ämnen i många trådar. Diskussioner mellan användare, om olika grupper i samhället och annat som sällan är on topic för trådarna det gäller.

Det här är en tråd att skriva av sig i. Här kan ni samtala, fråga varandra hur ni mår, be om varandras kontaktuppgifter, prata om era partners, familjer och barn. Hoppa på varandra, bråka och tjafsa.

Bara att börja!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Kan börja med ett par frågeställningar som ofta kommer upp:

Har du tagit några fler lån 1508? Höhöhöhö ;)
Hur gömmer ni er post där hemma?
Hur kan man tjäna 30.000++ och ibland mycket mer därtill och behöva skrika efter ett skitlån på 1000:- månad efter månad?

Se så, bråka på nu!! :) *hämtar popcornen*
 

Dunkey

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
7 April 2015
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
hmm. behövs verkligen en sådan tråd? o_O *försöker skapa rätt stämning för tråden* .. skämt åsido, tycker att det är bra med detta forum då man lär sig hur lånemarknaden ser ut och vilka misstag man ska undvika :)
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
hmm. behövs verkligen en sådan tråd? o_O *försöker skapa rätt stämning för tråden* .. skämt åsido, tycker att det är bra med detta forum då man lär sig hur lånemarknaden ser ut och vilka misstag man ska undvika :)

Tydligen behövs det. Helt uppenbart på vissa användare framförallt :) Kolla bara idag hur mycket skit som skrivits som är långt från topic i trådar. Mod kan ju flytta hit allt detta han ser så kan diskussionerna flöda och få nytt liv när alla kan delta i ämnets sanna tråd - DENNA! Här platsar allt. Här hör allt till topic. Här får ni bete er nästan hur illa ni vill!

Färskt exempel:

https://www.lånforum.se/threads/appfinans-helt-snurriga.4069/
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Behövs och behövs.. Tycker attityden har blivit ledsam och hård gentemot varandra här på forumet...

Vi ska väl stötta varandra och hjälpa varandra? de flesta här vet ju att de lånat för mycket, gjort fel men kämpar för att komma ur låneträsket.. Och ofta har man inte nån i sin närhet att prata med och då känns de jobbigt om man även blir trampad på här på forumet..

Man behöver inte hoppa på andra med anklagelser. Har man ingen relevant information om inlägget så är de väl bara låta bli o svara? Men skriva kommenterer och nedsättande saker är onödigt och strör salt i såren..
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 625
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 217
Vi försöker ta bort så få inlägg som möjligt, har erfarenhet från andra forum där moderatorerna bestämde sig för att rensa rejält. Allt onödigt skulle bort. Kan sammanfatta att testet inte föll väl ut. Sen får det givetvis finnas gränser. Tror vi haft en medlem som blev avstängd då varenda inlägg bara klagade på allt och alla.

Kan rekommendera funktionen "Ignorera". Klicka på ett användarnamn så dyker alternativet upp.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Kan börja med ett par frågeställningar som ofta kommer upp:

Har du tagit några fler lån 1508? Höhöhöhö ;)
Hur gömmer ni er post där hemma?
Hur kan man tjäna 30.000++ och ibland mycket mer därtill och behöva skrika efter ett skitlån på 1000:- månad efter månad?

Se så, bråka på nu!! :) *hämtar popcornen*
Tro
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Om du tro att livet är att alla pussa och krama sig , då tro du fel.
Och om ni börja att hacka nu på mig pga att jag skriva sanningen , då är det så.
Och om någon börja , som du och hämnta alltid dom gamla grejorna upp , då blir jag lite sur.
Om någon gör ett misstag och jag skriva min mening , då ska man det acceptera.
Om du vill bara skriva : synd , stackars ... så gör det.
Nu kan du leta i alla gamla tråden och kolla vad jag har skrivit :)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har funnits här på forumet i snart 3 år och aldrig blivit påhoppad av någon och har heller aldrig hoppat på någon. Har blivit förbannad på många inlägg men tänkt att man vet aldrig vad som ligger bakom så jag har inte svarat för har märkt att det gör saken bara värre.
Har fått så mycket bra råd och stöttning här och är därför helt utan smslån och har heller inga avbetalningsplaner. Visst för 1-2 år sedan ansökte jag om alla nya smslån men när avbetalningsplanerna blev fler och fler insåg jag att nu får det räcka. Så munhuggas kommer jag inte att göra.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Har funnits här på forumet i snart 3 år och aldrig blivit påhoppad av någon och har heller aldrig hoppat på någon. Har blivit förbannad på många inlägg men tänkt att man vet aldrig vad som ligger bakom så jag har inte svarat för har märkt att det gör saken bara värre.
Har fått så mycket bra råd och stöttning här och är därför helt utan smslån och har heller inga avbetalningsplaner. Visst för 1-2 år sedan ansökte jag om alla nya smslån men när avbetalningsplanerna blev fler och fler insåg jag att nu får det räcka. Så munhuggas kommer jag inte att göra.

Jag håller med, jag har en månad kvar på mina avbetalningsplaner sen har och har 4 sms lån som jag har en till två avbetalningar kvar att betala in..
och lånet jag ansökte om via appfinans tacka jag nej till.

jag är så tacksam över att jag fått ta del av andras erfarenheter och fått råd.. Annars vet jag inte hur jag skulle löst min situation..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp